Views

Monday, July 30, 2007

考试考试!!!

我的妈~~~
又要考试了啦......
几乎崩溃

下个星期就要考试了
根据我的调查
我的学校好象是最迟考试的一间

完蛋了
剩下一个星期
什么也没有读到
之前也没听课
每天过一天算一天的
这次不死才怪!!!

还好它只是UB3
如果是大考我就完了
一个星期而已
都不懂来不来得及了

关他
能读到就读
读不完也罢了
考试成绩出来再打算
哈哈

数学啊...
肯定死
我根本就没有听课啊........
SEJARAH也是
那个XX教了两个BAB
我一点都没有听到也没有读到
不死才怪

反正就是完蛋了啦
我讨厌考试啦!!!!!!!!

我要放假 !!!
放假放假放假放假放假放假!!!!!




*还是要祝我自己考试顺利^^加油*

3 comments:

Anonymous said...

wanna listen my trouble ar???
promise not to tell any1 ya..secret btw u n me nia
actually missing my ex lar...
dunno y so miss him
i noe tat he is loving sum1 now sure not is me lar
so dun wan ask him coz dun wan "wei nan" him
dunno wat to do now...blur~~

jealous wif both of u la
wish u 2 happy 4ever lar..

..stupid_angeltan.. said...

icic ..
girl ar ...
ii dunno hw to say v euu here ..
ii wil tell euu in school ..
remind mii ya .. haha

Anonymous said...

never type in chinese b4 so wanna try it

wat la...same burfday geh ppl sure like me de meh..sot plug

haha..all of u r my best frien of coz got ur name lar...
love euu too^^